shopify analytics tool

שאלות נפוצות

שאלה: כמה עולה משלוח? 

תשובה: משלוחים חינם לכל סכום של הזמנה ולכל מקום בארץ, משלוח רגיל ע"י דואר ישראל יכול להמשך עד 30 יום עסקים תלוי מאיזה מדינה המוצר מגיע.
ניתן בכל הזמנה להשאיר לנו הודעה עם בקשה של דואר מהיר יותר בתוספת תשלום נפרד.
  החבילה תשלח אליך בדואר רשום ותקבל מספר מעקב שתוכל לדעת איפה החבילה שלך נמצאת בכל רגע נתון.

שאלה: איך מבצעים הזמנה באתר?
תשובה: זה ממש פשוט! בורחים את הפריטים שרוצים ומוסיפים לסל הקניות.
בסל הקניות מבצעים רכישה ובוחרים את אפשרות התשלום, לשלם באמצעות חשבון ה PAYPAL שלך או כרטיס אשראי.

מהרגע שהזמנת- התהליך מאוד פשוט! החבילה תצא אליך לכתובת שציינת בהזמנה בתוך 1-2 ימי עסקים. 
בשל גודל החבילה המשלוח ימתין לך בסניף דואר ישראל הקרוב לביתך. במידה והזמנת פריט נורא קטן שנכנס למעטפה רגילה, יכול להיות שהחבילה תמתין בתיבת הדואר שלך.

  
שאלה: כמה זמן לוקח להזמנה להגיע?
תשובה: החבילה תצא אליך לכתובת שציינת בהזמנה בתוך 1-2 ימי עסקים. המשלוח מתבצע בדואר ישראל ולוקח בין יומיים ל30 יום משלוח. (לא כולל שישי-שבת). אנו מתחייבים ל- 30 ימי עסקים בגלל שספקים מסוימים שאנו עובדים איתם שולחים לנו את הציוד ממחסנים בחול.
מנסיון העבר, לרוב הלקוחות החבילה מגיעה עד שבועים.

שאלה: אף פעם לא הזמנתי באינטרנט, זה נראה לי קצת מפחיד לתת את הכרטיס אשראי שלי.
תשובה:  בעולם האינטרנט יש מושג שנקרא: "אתר מאובטח"  והאתר שלנו הוא כמובן אתר מאובטח פרטיותך נשמרת. באתר שלנו מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם, כך שאתם יכולים לגלוש רגוע, להזמין מוצרים ולמסור את פרטיכם בביטחון מלא. 

שאלה: האם יש לכם חנות?
תשובה: בשלב זה אין לנו חנות ממשית, אלא רק חנות וירטואלית. אנחנו אתר אינטרנט וחשוב כמובן לציין שאנחנו מאפשרים החלפות והחזרות, ככה שאם  במקרה לא אהבת משהו, אל חשש! ניתן להחליף או .כמובן להזדכות על כספך. אנו נבצע את ביטול העסקה אל מול חברת האשראי מיד לאחר שנקבל ממך בחזרה בדואר את הפריט.


שאלה: אם קניתי פריט שלא מתאים לי או שאני לא רוצה, או שאני פשוט לא מרוצה! האם אני יכולה להחליף או להחזיר?
תשובה:  במידה ותרצי להחזיר את הפריט שקנית, תוכלי לעשות זאת תוך 7 ימים מרגע קבלת הפריט. תוכלי לקבל החזר כספי על המוצר, אך לא על דמי המשלוח (מחיר הפריט באתר אינו מגלם דמי משלוח). ההחזר הכספי יינתן במידה והפריט ללא שימוש, ובאריזתו המקורית. ההחזר הכספי יתבצע רק כאשר הפריט יגיע באמצעות הדואר אל משרדי החברה ויהיה רק בעבור המוצרים אשר הוחזרו. 
הכוונה שלנו באמירה "אריזה מקורית" היא להחזיר אלינו את המוצר כאשר לא נעשה בו שימוש . אין כל בעיה  נקבל אותו בחזרה ונזכה אותך או נחליף לך לפריט אחר. 
אם אינך רוצה להחליף ומעדיפים לקבל זיכוי כספי , הזיכוי יעשה עבור כרטיס האשראי או אמצעי התשלום שאיתו התבצע התשלום, מיד לאחר קבלת החבילה שלך למשרדינו.
אנחנו תמיד פה בשבילך, כשהחבילה שהחזרת אלינו תגיע נעדכן אותך.
 
שאלה: אם אין לי כרטיס אשראי?
תשובה: ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAY-PAL . אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי בעלי 16 ספרות (פרט לאמריקן אקספרס). ניתן לבחור במהלך התשלום באופציה של תשלום טלפוני. בתשלום הטלפוני ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי (כולל כרטיס דירקט).

שאלה: מדוע כותבים לי שיש טעות או בעיה עם כרטיס האשראי שלי?
תשובה: אנו מכבדים את כל כרטיסי אשראי בעלי 16 ספרות (חוץ מאמריקן אקספרס) וגם חשבון PAY-PAL
במידה ואין לך כרטיס כזה, בחרי באופציה של תשלום בכרטיס אשראי בטלפון. לאחר הרכישה ניצור איתך קשר טלפוני ונוכל לחייב בטלפון את כל כרטיסי האשראי. כמו כן, ניתן לרכוש בדואר כרטיס נטען לשימוש חד פעמי בעל 16 ספרות שיפתור את הבעיה.

שאלה: איך הפריטים שהזמנתי יגיעו אליי?
תשובה: אנחנו עובדים עם דואר ישראל והחבילה שהזמנת תגיע אלייך באמצעות הדואר. ישלח דף אשר יבשר על בוא החבילה ותוכלי לגשת לסניף ופשוט לאסוף .
בשל גודל החבילה המשלוח ימתין לך בסניף דואר ישראל הקרוב לביתך. במידה והזמנת פריט נורא קטן שנכנס למעטפה רגילה, יכול להיות שהחבילה תמתין בתיבת הדואר בבית. אם לא, פשוט תגשו לאסוף אותה מהסניף הקרוב של הדואר.

שאלה: מה קורה במקרה של אובדן החבילה בדרכה אליי?
תשובה: כן, זה מבאס! אבל זה קורה ואנחנו מודעים לכך... במקרים כאלו, בהן החבילה לא מגיעה ליעדה יש לפנות אלינו במייל ואנו נדאג לטפל בכל מקרה לגופו
 

לכל שאלה נוספת, נשמח לענות -  info@buy4all.net

 
פיתוח אתרים אופן כארט ישראל | OpenCart Israel
Buy 4 All © 2019
View Mobile / Standard